عقل های زنگ زده!؟

آقا!به خانما بر نخوره ها، من ارادت خاصه به ابناء بشر دارم

قبل از هر چیز من باید مطلبی را روشن کنم تا خدای نکرده دچار تفکرات ناصواب و توهم توطئه نشده و این جانب را از همه جهات مورد لطف عنایت قرار ندهید.واما اینکه چطوری فقط با ۲ پست بنده بیش از ۱۶۰۰۰ بازدید کننده داشته بیدم. اول اینکه اینجانب قبل از انتقال وبلاگم! کلی مطلب نوشته شده داشتم که فعلا ندارم.و دوم اینکه این (کلی مطالب نوشته شده) را پاکش کردم.همین

******

جهت رعایت عدالت این دفعه دیگه                   

  خانم!

 من فکر میکردم این بشر دو پا که نمایندّه خداوند در روی زمین می باشد.فقط تو این مملکت عقلش زنگ زده نگو بابا کلی از این افراد عقل زنگ زده تو بلاد کفر هم بوده و ما خبر نداشتیم

از دیدن  virgin mary یا همون مریم مقدس خودمون  درmexico city  در قرن چهاردهم تا دیدن تصویر  آن حضرت روی درخت در dallas در قرن بیست ویکم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد